onsdag 30. desember 2009

Another year over... soon!




Nå er det lenge siden...
vi er vel hjemme i Kristiansand igjen, etter for meg og ungene sin del over 3 og en halv koselig uke hos mormor, bestefar og onkel Magnus:) Men det er deilig å komme hjem igjen, "Borte bra, men hjemme best..." Er rart å si dette for jeg har på en måte ikke helt følt at Kristiansand er hjemme, det er bare her vi bor, men nå er ikke lenger hsuet på skogen hjemme, men leiligheten på palmekysten... Litt blanda følelser angående dette kjenner jeg, har jeg blitt SÅ voksen? (jada jeg veit jeg er gift, ferdig sykepleier for ett og et halvt år siden og har to barn, en alikevel......)

Ungene fikk utrolig mye fint til jul og det gjorde vi også!!! Ikea kjøkkenet er skrudd opp og vel i bruk allerede, plastelinaen har hoppa ut av sine respektive bokser, og cdene har nesten hakk i plata på enkelte spor allerede, for å si det sånn blir lenge til vi skal ha pannekaker til middag her i huset! Tuva Eileen har blitt en reser på å fortelle det eventyret også synger ho "Marvin sin bestemor snag" ifra jul i Svingen; "Nå skal vi til bestemor, og bestemor er vledig stor... Nå skal vi til bestefar og bestefar er veldig rar" Også ler ho seg i hjel!!

Vi kom hjem til en nokså kald leilighet, men snille tante hadde vært å fyra på formiddagen så litt lunk var det, men kaldt nok med to barn! Nå har vi endelig fått alt på plass og fått vasket litt tøy, samt vaska og rydda hjemme... er rart hvor lang tid sånne ting tar med en 6 uker gammel baby som bare vil sitte på fanget og kose;) Det er veldig koselig, men veldig lite effektivt!!! ;)

I morgen er det oh store nyttårsaften, vi skal til naboen og på menyen står det pinnekjøtt! JEG GLEDER MEG!!! Tuva Eileen og jeg har vært å kjøpt "sternekudd" i dag, og ho gleder seg veldig til i morra når vi kan tenne på de:) Jeg håper 2010 blir litt bedre enn 2009 hva ryggen min anngår, men ellers ønsker jeg et like godt år som 2009 for familien min!!!

Håper dere alle har hatte ei fin jul og at dagen i morgen blir minnerik;)

1 kommentar:

  1. Jeg var sikker på jeg hadde lagt inn både en og to kommentarer her, men ser nå at de ikke har postet seg!
    Dere er blitt en herlig familie og koselig med julebilder!

    SvarSlett