torsdag 10. desember 2009

Julen julen julen....

den er snart her! Og jeg som var tidlig ut og nesten ferdig med alle julepresangene i oktober, har fortsatt de to som jeg ikke var ferdig med igjen! Er det mulig...??? Hvorfor er det så vanskelig å finne på noe å kjøpe.... folk har ALT!!! men men... Jeg skal komme på noe lurt, bare vent;)

Øystein var å henta bildene som vi tok på GLIMT ( www.glimtfotografene.no ) av Colin før vi dro oppover til Notodden, og de var vist veldig fine! Jeg gleder meg til å se..... Margretha er bare super flink til å ta bilder syns jeg, det er ho som har tatt bryllupsbildene våre og ho har tatt bilder til boka til Tuva Eileen!! :)

Ellers så hadde det kommet en gledelig nyhet i posten i går, jeg har permisjon frem til September 2010! Jippi, men jeg tror jeg skal jobbe en feriepulje i sommer, jeg har lyst tilbake på jobb!! Men det er jo enda lenge til, og jeg koser meg med permisjon denne gangen! LIFE IS GREAT!!!

I går var jeg ute å spiste med to venninner, Colin var jo også med, men snill baby som han er så sov han seg gjennom hele greia, våkna da vi skulle gå og var sulten, men da fikk sutten duge til vi kom oss hjem;) Han sulter ikke for å si det sånn, han har lagt på seg nesten 1 kg på tre uker.... jeg lurer på om det er fløte i mine pupper!! haha! Men det er i hvertfall godt at han spiser! :) Vi hadde det veldig koselig og biffen var go!

I dag har Tuva Eileen snik åpna to kalender pakker, ho var ikke helt fornøyd med den første.... men men, er ikke lett å få med seg alt som skejr når det er en liten gutt som spiser. Nå sitter prinsessa godt planta i hjørnet på sofaen og ser på barbie film, det er barbie og Astrid Lindgren sine filmer som er poppis om dagen! Mor skal spise frokost også er det håndball kamp! JIPPI!

have a nice one!!!! :)

1 kommentar: