onsdag 2. desember 2009

It´s finally December!!!





I går bakte Tuva Eileen, onkel Magnus og jeg hvite myke kakemenn, det er veldig viktig at det er myke kakemenn!!! :) Det var veldig koselig og lille Colin lå på teppet på gulvet og sov seg gjennom hele gildet! Snuppa var ei flink bakstekjerring, og vi koser oss hjemme på Notodden hos mamma og pappa/ mormor og bestefar, en super bonus er det jo at onkel Magnus også er her med oss, deilig at han har laaaaaaang perm ifra militæret!
Snøen kom på søndag kveld da vi hadde kommet oss i hus, det ga skikkelig julestemning! Jeg håper bare den holder seg her til over jul... Jeg er stor fan av hvit jul, og jeg mener det at er jula grønn får ikke jeg julestemning....
I dag skulle vi egentlig ut å trille en tur, men 9 blå på gradestokken er litt i kaldeste laget for en liten prins på å2 uker, selv i den gode dun posen ifra oldemor og oldefar. Så vi får ta det igjen en annen dag, vi sitter inne å fyrer og koser oss i varmen i stede!!
Jeg har et stort håp om at ånden skal komme over meg i dag, slik at jeg får ferdig de siste julegavene jeg skal lage også må jeg bestille julekort... jaja, det kommer alltids i morra også!
Ellers så er det også noe annet som er koselig når jeg er hjemme en tur, å det er å se mine venninner igjen!! :) I helga er mamma borte, pappa skal i 50 års lag og Tuva Eileen skal til besta og bess, og Magnus regner jeg med har en date med sin xbox! Colin og jeg skal kose oss og sove lenge på søndag;) Kanskje blir det noen sprell med jentene på lørdag, det hadde vært koselig!!!
Nå skal jeg sette på en klesvask... også får vi se hva dagen bringer videre!
Have a nice one;)

2 kommentarer:

  1. Hei,,,,så koselig at du har vært innom,,,,syntes så klart at du burde ta med deg jenta di på skautur og pynte hos bestemor,,,,,men jeg skjønner at du har litt annet å styre med også når jeg leser bloggen din,,,,GRATULERER så mye med en herlig liten gutt,,,,,når jeg så bildene av den lille , var det som jeg kunne kjenne lukta av han,,,,det er så utrolig deilig lukt av slike små nyfødte,,,,
    Kos deg med dagene,,,selv om jeg skjønner godt at det kan føles som om de går i ett sus.
    Ha en fin advendtstid,,,,og gjør bare de koselige tingene,,,,vaske skap og skuffer kan du gjøre en annen gang....smiler.
    Anne

    SvarSlett
  2. Ko0selig!
    Vi hadde faktisk snø i dag i kr.sand også, men så regnet det- som valig på slutten av dagen.
    Helt enig, kakemenn SKAl være myke. og bare for å friste så drikker jeg cb julebrus:=)

    SvarSlett