lørdag 9. januar 2010

Just another Saturday...

I dag er den store suse rundt i pysjen dagen, har enda ikke kommet meg idusjen... er det mulig? JODA;) hehe, men jeg har fått rydda og vaska litt også begynt på dåpsinbydelsene...
Er utrolig hvordan en skrivefeil kan skape ? hos noen (les gutter) skrev på min FB status at jeg lager dåsinbydelser... var ikke meningen det skulle stå det, men merkelig at jentene skjønner hva det skulle stå, men ikke gutta, hehe. Kan tro jeg fikk noen herlige komentarer;) *LER OG LER Og smiler for meg selv*

Jeg har begynt på dåpsinbydelsen, nå skal Colin (soveprinsen min) i seng og jeg skal fortsette!!! Skal legge ut bilder når jeg er ferdig!! tror de blir bra.... ;) Så nå er det litt digg og lørdagskos mens jeg scrapper;) Min kjære er hos naboen å bader i boblebadet ute og drikker det som hører til på gutte kveld kan jeg tenke meg;)

Ha en fin lørdag folkens! Forresten kjedelig med fryst maling, jeg som hadde tenkt å male min kjøkken krakk og noen lister.... men nå må malingen finne veien til søpple dunken i stede... ;(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar