lørdag 5. desember 2009

Da var det LØRDAG!

I dag har Angelica bursdag, jenta til onkel og tante er 7 år... det er da jeg innser at tiden flyr for når jeg og Øystein ble sammen var ho 1,5 år... lille snella! Tuva Eileen var strålende fornøyd med at tante Elisabeth skulle hente ho på formiddagen og de skulle i bursdag:) Det var ei nydelig lita snelle som hadde tatt på seg kjole og mamma hadde ordna prinsessa si på håret, det var godt at dagens kalender pakke var hårstrikk og spenner:)
Etter at Tuva Eileen hadde reist, så dro pappa og Magnus også, så det ble bare lille Colinsen og meg igjen hjemme. Vi stelte oss og spiste også gikk vi ut for å trille tur, vi gikk ut til kjøpesenteret, deilig å få gjort unna et par julegaver som manglet uten hjelp fra en 3 og et halvt åring! ;) været her har ikke vært det beste, men vi hadde en fin tur!!
Så i kveld er det bare meg og Colin som er hjemme, Magnus er på fest og pappa er i 50 års lag. Og sist men ikke minst, prinsessa er på overnatting hos besta og bess! Gleder meg til å sove lenge i morra, selv med avbrekk;)
Nå skal vi kose oss og slappe av før vi tar kvelden.

Ha en fin lørdags kveld! Snart er det "Med hjarte på rette staden...." I know I am a dork!

1 kommentar: