fredag 11. desember 2009

forbredelser til jul!!!

















































I år skal jeg lage en julebok, eller det vil si den er ferdig laget skal bare fylle den med tekst og bilder ifra desember og juleforbredelser! Boka lagde jeg på kurs under papirfest 2009! En fantastisk helg i oktober med scrapping og kort laging hele helga sammen med mamma og Charlotte og en haug med andre flotte damer!! :) JEg har vært flink så langt i desember til å ta bilder av det vi har gjort *Stolt av meg selv* Og noe av det som får hedersplassen i denne boka er nok Tuva Eileen og mormor (min mamma) sitt pepperkakehus prosjekt;) Det ble veldig bra, om jeg kan si det selv!! Og den lille prinsessa var tydelig stolt over arbeidet hun utførte!
Colin var en avslappet tilskuer til den store begivenheten! :) Vi ønsker oss flere sånne koselige desember kvelder;)

I kveld blir en rolig kveld, mamma og pappa skal på julebord og Magnus skal også på julefest.... Da blir det meg og kidsa home alone! Det kommer et par venninner på besøk, det blir VELDIG koselig! ;)

Gleder meg til min kjære kommer hit neste fredag, det er bare ei uke igjen!!! We love and miss u!!

1 kommentar:

  1. Så utrolig koselig det ser ut! :-D
    Hils alle masse.
    Pepperkakehuset deres var litt finere enn huset vårt som tilslutt ble en stall :P hahah

    SvarSlett