mandag 14. desember 2009

JUL I SVINGEN og mage vondt...



Denne mnd. har jeg konsekvent vært hjemme til barne tv, for jeg hadde bestemt meg for at jeg skulle gi Jul i Svingen en ny sjans, nå som jeg har barn selv! Og veit du hva jeg er frelst, det er koselig sånn som Vibeke sa!!! Til og med mamma og pappa har sett på sammen med Tuva Eileen, det er stor stas når mormor og bestefar er med å ser på barne tv. Og bestefar Nils sitte å ler seg skakk av Marvin og Klara, noe jeg også forsåvidt gjør!!! Og je gelsker julekalenderen til Åsa, er det spiker, skruer, tenger ol som Tuva Eileen og Colin skal få i kalenderen til neste år!!! EN GOD IDE!!! :) Det er stor stas når kalenderen skal åpnes:)

Colin har mye vondt i magen nå om dagen, og sover veldig dårlig på natten... han sover godt når han ligger på brystet til mamman sin... det er deilig, men også slitsomt... man sover ikke veldig godt , så jeg gleder meg til min kjære kommer til oss på fredag og da kan Colin kose med pappa, og mamma kan sove litt;) haha!!! Men det er ikke veldig gøy at han har vondt i magen da, ikke noe gøy å se på når han krøller seg sammen fordi det er vondt... men det er jo noe som heldigvis går over!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar