tirsdag 17. mars 2009

Snuppa har fått nytt hjemmestrikka tøy!


Jeg er så lei mamma! Bli ferdig... 

Gull jenta mi! 

Min "tante" har vært så utrolig flink og snill at hun har strikka marius genser til Tuva Eileen, med tilhørende lue og bukse. Var dattera til ei venninne som hadde fått genseren i disse fargene og jeg bare elsket den med en gang, så måtte bare herme! Ble det ikke bare helt nydelig? Jeg er  blitt veldig gla i det som er hjemmestrikka etter at jeg fikk barn, og det er jo veldig in nå for tiden, hva mener dere! Er ikke noe som er kosligere å kle ho i, og i hvertfall når det er strikket av noen som betyr mye for meg. 
Slenger ved noen bilder fra vår photo session... 

Enjoy! og ha en fin kveld med fruene :) 

2 kommentarer:

  1. Hun er kjempe søt! Jeg vil spise henne opp! :D

    SvarSlett
  2. Da blir jeg lei meg... du kan få mange koser;)

    SvarSlett