søndag 15. mars 2009

Happy bursdag!

Til min kjære mann og verdens beste storebror! Jeg er veldig glad i dere begge to!! 
Så i dag har vi (Tuva Eileen og jeg) vært ute i det fine vår været på sørlandet, vi har også sett på at min kjære og verdens beste pappa har bygd søppelbu på dugnad i Borettslaget. Ikke dårlig å bruke bursdagen sin på det? Men han har fått deilig middag, lammesteik, det var veldig godt! ;) Også fikk han eplekake, så han var veldig fornøyd med de to jentene sine. Og da Tuva Eileen sang bursdagssangen for pappa ble dagen fullkommen! 
Og til verdens beste storebror, han har tilbrakt dagen med å sette ny personlig rekord på 200 meter. Er stolt av deg Christian!! 
Det er koselig med bursdag feiring, men godt når det er over! 
Nå gleder jeg meg til å gå på jobb i noen timer i morra, endelig litt jobbing igjen!! Ha en fortsatt fin søndag, at least what´s left of it!! 

Forresten så har  gutta som har jobba dugnad i helga bestemt at bua skal hete "Bodil", ikke spør meg.... Da kommer det vel opp et navneskilt også snart! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar