torsdag 26. mars 2009

Leter etter Trunki koffert til snuppa

Det er kaldt her, kanskje jeg bør fyre opp? Tv en står på med mamma mia, TUva Eileen ville absolutt se på det , men så sovna ho så nå ligger det ei lita prinsesse å snorker ved siden av meg her, så søt atte... ;) Det piss regner ute og blåser veldig, deilig sørlandsvær... æsj og usj... Æ vil ha sol! SOL SOL SOL SOL!! 
Men i går da jeg kom ifra jobb hadde min mann bestemt seg for at det var på tide og rydde litt under stue bordet (det lå sikker 1000 blader under der...) søt som han er! jeg kikka igjennom en haug med gamle foreldre & barn, og fant en kul ad angående en koffert som heter trunki.. Trunki: Pack, Carry, Ride-onsyns den var veldig kul...
men det skulle vise seg at dette skal bli vanskeliger enn først anntatt! Er det mulig, ingen som selger de i Norge nå for tiden, og de sender jo selvfølgelig ikke til norge, og når jeg fant ett nettsted som gjorde det så kosta shipping mer enn selve kofferten! 
Jeg blir arg... denne hadde vært veldig praktisk når vi skal på tur til Tyrkia i sommer og for ikke å snakke om alle de gangene vi tar toget hjem til Notodden, for å hilse på familie og venner! Og sist men ikke minst Tuva Eileen hadde vært super fornøyd;) 
Men jeg gir meg ikke så lett, skal fortsette å tråle denne internett verden! 

Have a nice ettermiddag, nå skal jeg lage middag og fyre opp også henge opp en klesvask, det tar aldri slutt.... 

2 kommentarer:

  1. Hei,

    Jeg leter også etter sånn koffert -har du funnet noen steder i Norge evt internett som selger den?

    Hilsen
    Sissel :)
    sisselaskedal@hotmail.com

    SvarSlett