tirsdag 4. august 2009

KAOS KAOS KAOS... kontroll!

Nå er endelig overskapa på kjøkkenet på plass, det blir veldig fint. Venter nå bare på benkeplata som kommer i morgen også er alt topp, eller vent nå litt vi har et lite flise problem... må ha nye fliser da vi ikke får tak i de gamle, og vi har gips vegger så når vi prøver å fjerne de så blir jo hele veggen borte også..... Shit! men men jeg blir frustrert bare av å se på!
Ellers skal soverommet vårt males i morra, jeg har klart å sparkle de hullene som var på veggen og er stolt av meg selv, men har ikke store planer om å gjøre stort mer i dag. Merker det altofr raskt i ryggen ,det er ikke noe gøy!! Men ikke mye jeg får gjort med det.. Har lagd meg ei ønskeliste over hva jeg ØNSKER meg nå om dagen;
1) Ei frisk lita jente
2) En rygg som ikke er vond, sånn at jeg kan jobbe igjen
3) Ferdig opppussa leilighet, er lei av KAOSERT som har vært her i hele sommer
4) Ny sofa (har finni en veldig fin en altså)
5) At det er desember og lille gull er ute av magen, kanskje ryggen blir bedre da
6) UGG boots og fit flops
7) Smågodt hylla på Central (den er best, eller var i hvertfall når vi bodde på Notodden)

Ha en kaotisk aften, skal ringe lille prinsessa som er hos mormor og bestefar og blir SPOILED! Gleder meg til å få ho hjem på fredag og til å få besøk av mamma og pappa også!!! Det er litt lang fra Kristiansand til Notodden i perioder...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar