søndag 9. august 2009

Cowboy og maling!


I am a COWGIRL!

My cowboy;)  &  soverommet vårt ny malt!! 
DU må gjerne fjerne, cowboy barten på SØNDAG! 

NÅ er kjøkkenet straks ferdig, mangler bare ventilatoren også kan det vel kalles et skikkelig kjøkken igjen... Lurer på hvor mange jeg kommer til å gå meg vill i det nye vakre synet;) Har hatt besøk av mamma og pappa i helga, for å få litt hjelp, de er supre. Og det er min mann også som har jobba FUA (ja vi bor på sørlandet) av seg den siste uka, eller i hele sommer om jeg husker rett. Han er søt når han blir sint og kaster spiker eller det som ikke hlet går hans vei rundt, og kona står og maser: nå må du skjerpe deg, ikke bli så sur ( haha syns jeg hører meg selv!) Prinsessa kom hjem på fredag, det var herlig å få ho hjem igjen. HO var vledig opptatt av om babyen har komemt ut enda og da han ikke hadde kommet skulle ho kose og nusse masse med magen, og det er jo koselig medl itt forandring i forhold til alt det ekle som skal gjøres når lillebror ikke er fullt så velkommen til verden. Det var godt, men ikke den beste søvnen med ei som stuper kråke, å ha ho i snega vår den natta. Og helt nydelig da ho ikke stod opp før klokka ni både lørdag og søndag, håper B menneske trenden fortsetter langt utover høsten, med tanke på at jeg skal gå hjemme noen måneder til... er deilig å ta det easy peasy på morran! 
I går kveld hadde vi sommer fest i gata, fantastisk gøy tross været, men flaks at noen i gata hadde et STORT party telt!! Det var jo ikke måte på som det skulle bøtte ned på sørlandet i går ettermiddag, så gøy å vaske klesvasken som stod ute til tørk da vi var ute å fiksa noen små ting og ingne andre i borettslaget heller var hjemme, HERLIG! Men back til Cowboy og Indianer festen, HELT FANTASTISK!! Vi som kom, det var litt dårlig oppslutning må jeg si, men vi som deltok kosa oss masse. Og tror min mann hadde det helt topp; Sheriff nål, pistoler, ØL, grillings, gode naboer og et natt bad i bassenget til nabon så endte han opp i seng klokken 03.30, det vil si lenge etter prinsessa, junior og jeg hadde tatt kvleden! Men vi kosa oss og Tuva Eileen sovnet mens hun snakket om hva hun hadde gjort på Cowboy festen; " Jeg var Cowboy mamma, også kom deten hest, og vi hadde skytert også grilla vi også fant vi.... NATTA! (her skulel ho fortelle at de fant skatten) Godt prinsessa kosa seg!! Trist når besøket dro i ettermiddag, men lillebror kommer en tur på perm ifra army´n på fredag, det blir koselig. Det er også utrolig deilig å kunne sitte rolig i sofaen uten å måtte krabbe over en haug me Ikea flatpakka garderober eller kjøkken innredning;) LOVE LOVE LOVE vårt nye hjem, det føles endelig etter snart fire år i leiligheten og tre år som eier at dette endelig er hjemme!!
Nå skal jeg henge opp klesvask (minn meg på at jeg ønsker meg vaskehjelp den dagen jeg får hus og ikke tid til noe av det der huslige greiene) ;) Også er det relax time på sofaen forran tv´n med min kjære.
Nå nærmer vi oss! (bildet er tatt på fredag) 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar