mandag 8. november 2010

Julegaver..... forbredelse!

Nå er det en evighet siden jeg har blogget, veit ikke helt hvorfor... men har ikke hatt så masse å skrive om! I mellomtiden har jeg kost meg og lest MANGE fine blogger, folk er så kreative at jeg kjenner jeg blir litt over gjennomsnittet missunnelig!! ;)
I helga har vi hatt besøk av verdens beste lillebror og pappa, også hr jeg vært på juleverksted med jentan. Veldig koselig, vi har laga seigmenn og drops, samt oppskriftsbøker:) Det var helt fantastisk. Så da er vi ett steg nærmere å bli ferdig med årets julegaver:) jeg er nesten ferdig med å skrive julegaveliste, og den skal i hvertfall være ferdig til jeg reiser på jentetur sammen med min lille prinsesse, tante og søskenbarn for å besøke min kjære mamma i York!! jeg gleder meg som en liten unge:) da skal det handles julegaver, godt lønna kommer før vi reiser, men synd at mesteparten bare er inne på kontoen for å si hei før de stikker avgårde igjen!!!! men det er godt med sirkulasjon, ingen fare for dårlig "luft" på den fronten;)

I dag er jeg hjemme med syk Tuva Eileen, vi skulle ha vært på 4 års kontroll på helsestasjonen, men det ble jo ikke noe. Nå sitter snuppa i sofaen å ser på Nrk Super.
Colin har reist på "ferie", han reiste oppover til Notodden sammen med pappa og Magnus i går. Han er hos "tante" Ellen og koser seg, han skulle være der når jeg og prinsessa er på tur også skal jeg jobbe mye før, så for at jeg skulle slippe å kjøre opp for å levere på tirsdag eller onsdag, med masse stress så ble det sånn. Men jeg savner allerede min lille prins! Tenk han er ett år snart, hvor er babyen min? Det er førstegang vi er borte fra hverandre mer enn en dag/kveld... eller natt når jeg jobber da, men da ser jeg han jo når jeg henter han i barnehagen!!! Det er nok verst for mamman, han har det helt topp det veit jeg. Det blir også godt å få litt kvalitetstid med Tuva Eileen:)

Nå skal det produseres julegaver, siden vi er hjemme alikevel!!!
Ha en flott dag folks!!!

1 kommentar:

  1. God tur til York, det blir nok kjempegøy!
    Du må hilse tante masse og håper hun trives og koser seg!

    :-D

    SvarSlett