mandag 13. juni 2011

The winner is...

Deltok på en give away inne på bloggen til divamamma og jeg vant, JEG VANT!!!! Så gøy ,også den flotte gaven. Noen flere krus til green gate samlingen min!!!

Det har vært stille på blogge fronten her det siste året... men jeg vurdere nå å prøve igjen, så får vi ser hvor det bærer....
I dag har vi hatt en stille og rolig da inn, da værgudene her i sør ikke er veldig glade i oss i dag.... det regner og regner i dag (og blåser litt). SÅ da har symaskinen vært fremme en tur, men vi var ikke veldig gode venner vi heller ------> dvs jeg fikk ikke sydd på skråbåndet som jeg ville, det ble rett og slett ikke pent og mamma var ikke veldig god på forklaring pr. tlf! Godt de kommer en tur til helga!!!

Ha en fortsatt fin kveld, nå har vi fått besøk av Michelle og jeg skal hekle litt

Victoria

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar