mandag 19. april 2010

FML...men det kommer bedre dager!!

Jeg veit man skal være glad og sprudlende nå som våren endelig er her... men om dmagen syns jeg nesten alt er pes... æsj, men men det blir bedre. Blir litt lei når skattesmell er et faktum, Øysteib er mye på skolen, ungene har vært syke, Colin er våken mye om natta og Tuva Eileen skrur av øra!! MEn det blir bedre :) I know, I know, it will be alright....!
Jeg var på trening igjen i dag, deilig! og Colin stor trives i Oxyland, spesielt sammen med Hannah. Er deilig å levere han fra seg når han lyser opp når vi kommer inn!!! :) Ser også fre mti ny time med André igjen etterhvert (takk mamma og pappa!!), skal bli gøy å se om det er noe fremgang denne gangen også!!! :)
Har også fått beskjed om at jeg skal begynne å jobbe 19 juli, gleder og gruer meg... men det vil også si jeg får utvida permisjonene, fordi jeg får noe tilgode sidne jeg egnetlig skullevært hjemme frem til september. Så vi får se lyst på det , dersom jeg får meg jobb kan jeg ta ut noe nå og da!!! :)

Nå skal jeg bare sløve på soffa´n å vente på Cougar town!!!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar