lørdag 16. januar 2010

lørdags kos!!!


I dag har livet i heimen blitt tatt helt med ro, det vil si jeg går i joggisen enda!!! Herlig! Har fått lagt på nytt sengetøy på alle sengene i dag og lufta dyner, puter og tepper! DEILIG,det er ikke veldig mye som er bedre enn å legge seg i senga med nytt sengetøy på og når dyna er nylufta og senga støvsugd for MIDD, de herlige små krypa som vi deler vår hvileplass med;) Nice! Hva synes dere om det?

Ellers så har vi rydda rommet til Tuva Eileen i dag, og det er jo en dags jobb bare det etter at snuppemor hadde dratt ut omtrent alt ho eier og har de siste dagene og det hadde fått hedersplassen; PÅ GULVET of course! Så etter at mor hadde luska med seg noe ut ifra rommet som pent måtte finne veien til søpplekassa og tingene på magisk vis hadde funnet sin plass igjen, tok min kjære over og tørket støv der inne og vaska gulvet. Jeg vaska stua og kjøkkenet, deilig når det er gjort! Og i kveld har jeg bretta en haug med håndklær og kluter... samtidig som jeg har kosa meg med litt smågodt og brus, det er jo lørdager det ikke???



I morra håper jeg det blåser mindre, jeg vil ut å trille tur! håper på en tur ned på lysstøperiet, de har sååååå mye fint der og jeg bare må kikke litt!!!

Ha en fortsatt fin lørdagskveld folkens!

2 kommentarer:

  1. Hei! godt dere kommer på besøk!
    Planen er å ta engelsk og pedagogikk eller noe i den duren, i tilegg til å jobbe litt :)

    SvarSlett
  2. BARE KOM!! præmiere 12 februar også spilles den i perioden 12-18 februar hver dag!
    Sier i fra når du kan reservere biletter!!
    Jeg er imponert over alt husarbeidet!

    Tenkte å snart ta meg en tur, for ting begynner å roe seg litt i uke dagene nå tror og håper jeg!!

    SvarSlett