onsdag 21. oktober 2009

Nøff nøff.... Vaksinasjon!

Nå er det lenge siden jeg har posta noe... I helga var jeg på Papirfest i Stavanger sammen med mamma og Charlotte, det var fantastisk gøy! Og man blir jo så imponert og inspirert! Det er utrolig gøy å scrappe ifra morgen til kveld, men jeg var LITT sliten da jeg kom hjem til snuppa og min kjære på Søndag ettermiddag. Skal legge ved noen bilder i løpet av uka av hva jeg har laga! :)

På torsdag og fredag var jeg på kontroll, henholdsvis på sykehuset og til fastlege. Mini i magen er litt mindre enn gjennomsnittet, men det gjør ikke noe! Også er jeg ikke helt sikker på de måla de tar på UL, er ganske mange de ikke treffer riktig på i henhold til vekt. Men jeg skal begynne med modningsakupunktur til uka, så det blir spennende. Håper det gir raske resultater;) Ellers så begynner jeg å få litt tegn på svangerskapsforgiftning, så vi får bare se når "den lille personenen" har tenkt seg ut til oss! Og jeg gleder meg noe helt vannvittig!!!
Ellers så anbefalte min fastlege meg å ta svineinfluensa vaksina, noe jeg var veldig skeptisk til egentlig... Men jeg tror jeg går å tar den alikevel, med tanke på anbefalingene som er ute nå og etter samtaler med venninner osv... Skal ringe i morra å høre når jeg kan komme å ta den...

I dag har Tuva Eileen vært hjemme, vi har vært til siste fotgrafering av 6 fotograferinger. I dag tok vi bilder i Ravnedalen, en fantastisk flott plass! gleder meg til å se resultatet, og jeg kunne raskt slå fast at det er HØST nå... Brrr det var litt kaldt ja!

I morra kommer Elisabeth og lille Sander på lunch, jeg gleder meg! Kanskje det hjelper å holde en liten baby, da vil kanskje mini ut.... Det er jo lov å leve i trua;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar