lørdag 3. oktober 2009

En helt vanlig lørdag....

I dag kom snuppa inn i senga til oss i 7 tiden og da hadde jeg liggi våken en stund og kjent på mini i magen sparke hardere og hardere på blæra, eller det vil si siden han allerede ligger med hodet godt studd ned i bekkenet mitt, noe som er veldig ubehagelig til tider, så var det nok heller en knytt neve eller femti jeg har liggi å kjent på! Så da dro jeg meg ut på do og Tuva Eileen var helt overbevist om at ho også måtte på do, men tror det var fordi ho mye heller kunne tenke seg å stå opp.. Mor fikk lurt ho med seg inn igjen i senga og jeg lå å slumra en halv time til før frøken snupp hadde turna og syngi av full hals slik at jeg i grunn var våken! da er Nrk Super tingen, deilig å kunne ta en dusj ifred!! Da mor kom fresh (så fresh som man kan være 07.45) så begynte ejg på siste innspurt av ullbuksa til knøttet, noe som viste seg å bli katstrofalt... jeg endte opp med å rekke det opp å prøve å samle maskene som var før jeg starta. Det tok meg frem til frokost 10.30... og jeg har fortsatt ikke tellt maskene enda... men men det får bli som det blir når det ikke vart som det sku!!

Ellers så skal min mann male taket på stua i dag, samt listen og da er stua klar til mini kommer og til den nye soffaen skal komme! JIPPI! Bare litt over to uker til den kommer.... Det er godt med alt som er gjort. Jeg har bare ei lang lang lang lang liste over ting som skulle vært gjort før prinsen kommer til verden, men det får bli med det jeg rekker har min innstilling blitt de siste ukene! En ting er ihvertfall sikkert ullbuksa SKAL bli ferdig!!!

I dag er det skikkelig høst på sørlandet, det regner og blåser og gradestokken er på ca 10 grader. Tror høsten har sneket seg inn på oss den siste uka her gitt!! Må kanskje få kjøpt inn noe ved til vinteren, selv om jeg nå om dagen er varm av meg så tviler jeg på at det varer etter graviditeten! Er nok en av verdens største frysepinner...

Skal bake kake til nabojenta som vi skal i bursdag til i morra, og kanskje det blir boller med krem og kakao på oss litt seinere i dag?? I kveld skal jeg til ei venninne og spise mat, det blir KOS! I går var Øystein og jeg på kino, jenta som lekte med ilden, den var veldig bra. Men bøker er og blir bedre;) Kanskje jeg får tid til å høre litt på digiboka i dag også.

Have a nice one folks, nå skal jeg telle masker på ullbuksa.....;(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar