onsdag 23. september 2009

Hva hvis, men tenk om atte....

Nå er det lenge siden jeg har blogga... Ikke fordi at jeg ikke har hatt tid, men jeg har ikke så mye å fortelle ifra de siste dagene (les den siste uka). Dagene gårstort sett med til soving, fordi jeg har en liten akrobat i magen som har finni ut at det er helt TOPP å turne rundt i magen til mamma sånn midt på natta! F-L-O-T-T! Og forutenom dettte er ryggen like shit om dagen og det er stor prestisje å bare snu seg i senga, skal jeg si dere og når jeg endelig har snudd meg tar det en evighet før jeg sovner igjen og når jeg endelig har sovna får jeg meg et kraftig slag som regel rett på blæra og da er det jo bare å krele seg ut av senga for så å komme seg inn på toalettet... NICE, gleder meg til mini kommmer nå og er veldig glad for at det ikke er stort mer enn 8 uker igjen til terminen, og siden jeg har bestemt at han kommer to uker før tiden så er det bare seks uker igjen og det skal jeg vel på et vis klare å holde ut, PREMIEN ER JO VELL VERDT DET!!!
Det er ikke mye lille mann trenger, men jeg skal gå til innkjøp av et par ullbodyer og ei ull lue, elsker ull til de små når det er kaldt ute. Tuva Eileen bor i det ca fra oktober og frem til etter påske... Er en grunn til at ho har mer enn to sett for å si det på den måten.

Tign begynner å bli veldig klart til minsten kommer, senga er skrudd opp og listene er malt på "rommet hans", selv om senga er studd full av ting bla ei symaskin så skal det da bli plass til han når det nærmer seg;) hehe. Jegh ar også vasket opp tøy, og det var en jobb for å si det sånn og plutselig så utbrøt Øystein i rein forskrekkelse; "Jøss her var det mye blått tøy....." Det var den vasken med det blå tøyet i str 50 / 56, rart å plutselgi skulle bruke de små klærne igjen siden Tuva Eileen plutselig varierer mellom str 98 - 110, alt ettersom hva det er og hvilket kles merke det er... Ho er plutselig ikke så lita lenger!

NÅ er det tid for å få klumpen i barnehagen, så skal jeg hjem å sove litt... og før jeg sovner skal jeg høre på Stieg Larssons siste bor, Luftslottet som sprengte. De bøkene er kjempe bra, vel verdt å lese de altså;) Selv har jeg vært så heldig å få låne de på digibok av tante Hildis, deilig;)

Og en liten ting til, nå er det bare 5 cm vrangbordstrikk og montering som mangler på ullbuksa til minsten! Bare et lite problem, mangler litt garn så må komme meg inn til byen i løpet av uka å få handla det... KJIPT da jeg merka det i går kveld kan du tro! Gleder meg veldig til den blir ferdig, da skal jeg vise dere resultatet!!

Ha en fin dag, så blogges vi seinere. Skal legge ut noen bilder ifra helgas store happening som var TURNING! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar